Städa.nu!


hejhej nu håller jag på att ta bort julen har inte hunnit med det under veckan så det fick bli idag! gud var jobbigt det är!

man tänker inte på att man måste ta bort alla saker... man bara lägger till mer och mer. Och nu när man ska plocka bort är det jävligt jobbigt!


SUCK! jag har så jävla tråkigt! Orkar inte häller hitta på nå för jag borde tvätta mig och städa klart!


IGÅR!

efter skolan for jag och käka på leilani det var mumsen! Sen fick jag tvinga mig själv till körskolan!
Det gick bra där:)

For också och hälsade på Gina och hennes friends!

Jag badade lilla Cornelia!
Jag skulle kunna ha en unge men bara för 1 DAG! (A)
Dom är för jobbiga för mig :)



Sussi hade målat hennes ögonbryn haha :D





Efter badet var hon lika smutsig igen! haha Ungar xD

Och nu sitter jag och funderar på vad man ska gööööööra?!

Plugga? - ORKAR INTE!
Fortsätta städa? - jaja vi kör på den!



/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0