Tjaa


Jaa idag hade jag tänkt plugga men det blev inte av ! men imorgon STÅR det på LISTAN!!!

Jag valde istället att åka skridskor med mina kära vänner ;D mycket roligare än att sitta inne och läsa en jäkla bok!




Igår var vi och körde skoter jag H Anton och Satu. Det var mysigt och roligt efter den turen for vi hem och bastade !


Imorgon är det också skola och det betyder också GY-m .... `bara att börja nu innan det är försent!





nu ska jag lägga mig i sängen och förska somna så man inte är döda laxen imorgon när man vaknaR!!!!!!!



har nämligen somna typ 2 varje dag .... där med vakna typ 2 Smart Iss0 ! jag behöver 12 timmars sömn!




Hejdååå ;)

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0