Tjenix



Jaa idag började man med de nya livet.... jag mår illa! jag har inte magsjuka!  


Så då har man avklarat skolan osv dagen ;)

Efter skolan for man till Gymmet och tänade lite ... men det känns inte som om man har träna... efter det blev det plugga. Pluggade i 3 timmar snacka om slut i nöten alltså.

Efter det blev det att avningsköra!


Nice körkort snart kommer jag!!! om sisådär 1 år?




BTW har vi fått lite inneboende här...

det är nämligen så att myrorna tycker om H:s söt saker!

 kul! det känns som om dom kryper inne i brallan på mig!!!!!














nu ska jag fortsätta döda myror ha det fint!!!

Och vi hoppas på en rolig dag i morgon :)

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0