Äntligen nå kul!

Jag började min dag med att ta en promenad till skroten :)

Jag skulle nämligen hämta den gula bilen som alla lägger märke till ;)

+ att den är manuell ( för er som inte förstår så växlar man) och jag har inte kört en sådan bli på jävligt länge!

Men det gick bra glömde bara att ha på lyserna hela bilten! ( haha)

Sen har jag bara varit hos gina och inte gjort ett skit förutom att bara hänga och åt god hemma mat ;)

Sen for vi till tammpizzz och handlade billigt och bra!

Jag och Jenna åker till pullinki i morgon och åker slalom de ni! det var ca 6 år sedan jag stod på SLALOMSKIDOR!

So good luck!

Så nu är allt planerat! Vi åker klockan 9 imorgon från hpda och sen har vi det kul? Hoppas!

Roligt när man gör impuls!
Det är då det händer
Nog för att jag och Jenna har planerat detta ett jävligt bra tag, men först nu blir det av!


Äntligen händer de nå kul här!




Och nu nu sitter jag på skroten och längrat till i morgon!

P.S jag har Jennas bli! Så jag ska köra hela biten i morgon... men inte kan det vara så farligt? ;)

Ha de bra hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0