För mycket

Nu den här veckan har det varit mycket, eller ändå inte men det har kännt som om det har varit mycket med skolan och mycke här "hemma" har städa diska laga mat... JÄVLIGT GOD  MAT OCKSÅ! kyckling med ris Iss0s special! den borde ni smaka ;) smakar ungefär som kyckling och ris ;)

Vi har haft 2 prov denna vecka och herregud  säger jag bara ! på de ena fick jag 1 p i från alla rätt ! nice!

De andra hade vi idag och ska jag vara seriös vet jag inte alls hur det gick! iallafall G mer än så... nej tror inte det!


Hmm... idag är solen äntligen på himelen och inte i rymden! så ska det vara och nu har vi äntligen lov!

vad ska man då göra? hmm...

Orkar inte skriva blogg nu så hejdå!

P.S student mössorna har kommit och min var bara fööör fin ;) Rosa - Typ hantverkar programet? haha ! men det är jag, får man välja mellan rosa och röd? klart man väljer Rosa!

I am Weird!

Men det är jag!

HA en trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0