Godmorgon

Ligger i sängen och chillar lite inför skolan som börjar 10 över 11 :) Skönt med sovmorgon!

I går när jag kom hem från badet Började vi städa :D haha! Ohh vad jobbigt!



Nå jag och Cornelia åkte rutschkana och hon gillade det!

Först jätte sur vill inte ha på sig baddräkt



HELT FRYSEN

'





 Tyvärr inga bilder på mig!

Är inte i topp ännu! haha

Jag skrev ju att det kommer säkert bara vara Finnar där...

Tyvärr var det jusåklart från Happi också

TUMMEN UPP !

+ att jag lånade badkläder från Gina

Först när jag var i badet så såg man hur äckligt brun var jag :O blev Rädd!

Jag var nästan blå?! :|







Före badandet gjorde jag 2 sorters mat

Först Fajitas Och sen kyckling och ris :)

HaHa jag vågade mig in på kyckling trotts Måndagen!











Nu Ska jag fixa mig till skolan :)
Ha en underbar dag idag!

* SoLen skiner *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0