Hejsan Torsdag?

Åhh nej är det redan torsdag? gud snart är ju lovet slut! och har inte ens hunnit vara "sjuk" ännu! Nå iallafall har jag skrivit klart mitt CV det får duga som det är ;) haha!


Kollade på filmen Grown ups haha den har varit på Usb-minnet kanske 2 månader om inte mer? före julen! Så idag bestämde jag mig för att kolla på den!



Inte så bra... men helt ok!


igår hann jag bara diska och tvätta borde ha städat...

Idag hade sutti fint med en promenad men nej här i sägen ligger jag fortfarande...

I dag är det innebandy och jag är ganska taggad efter som att jag inte har tränat på så länge! :D KUL! var på innebandyn i går också men det var inte så mycket folk så hoppas det kommer mer idag!!

Alltså då är det ju Fredag imorgon? Åhh vad ska man göra imorgon då? kom med förslag!!! :(


Ha en bra Torsdag!
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0