Hejsan!


Gårdagen var så jävla GOOOD mmm.... Tårta efter tårta nam!

Efter stugan for vi till Gina och gjorde en till tårta sedan väntade jag på att H skulle sluta men men... :D det tog ju sin lilla tid men det störde inte mig för man fick lite skratt stunder med Gina små vänner ;) haha!


Nu sitter jag här klockan är inte ens 12 och jag har redan hunnit SOLA och gymmat de ni :D

Det är inte ofta jag är så Bra ;) men jag har börja bli morgonpigg igen! det är ju NICE!


haha

Bästa låten denna vecka


http://www.youtube.com/watch?v=1aQglFGrGGI&feature=fvsr

När jag hörde denna låt första gången så sjöng jag Tonight I'm fucking You haha !!!! :D men nu kan jag sjunga ;D

Nu ska jag lyssna sönder den så Good bye!




/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0