Jag borde skriva några rader i bloggen...

Hejsan jag mår bra tack och hej!



Det har varit skönt att ha lite Rehab... efter som att jag fick tetris i huvudet för någon dag sedan alltså när jag inte ens satt vid datan så fick det vara nog så jag har nästan inte sutti vid datan alls... eller ja ;) lite dåå och då. Men inte lika mycket Tetris! Herregud det var lite skrämmande :D

 Jag har inte haft så mycket att skriva om har typ bara varit med H osv.


Så den kommande veckan kanske man skriver lite mer ;)



Nå iallafall ska vi fira Gina Idag :) nice problemet är bara det att jag inte köpt någonting än och frågan är som vanligt vad ska man köpa?


Det ska jag sitta och fundera på medans jag kollar på Ariel <3




Jag måste bara lägga till ett utav Isabelles Citat:

Säg inte mer än du gör


Visst är det ganska roligt, en gåta

Får se om den är någon som förstår ;)

Hejs!

Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0