Jaha klockan är redan Halv fyra

Jag har bara sutti vid denna jävla data! Yeeei!

Istället för att vara beroende av Tetris har det nu blivit Frontierville!
Jaa jag ska inte säga några namn, varför jag börjat spela men jaa!







Men den här tjejen kan man skylla lite på ;)


I går var jag barnvakt osv sen for jag och hämta min så kallade pojkvän från sitt andra hem.
 Efter det blev det att fira Erri!!! Och jag glömde Presenten (pinsamt) inte issos stil att glömma!



Nu har jag 20 min kvar att chilla sedan kommer H hem och då blir det gnäll :D haha!

Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: erri

haha ingen fara me det :D var bara kul att du kunde komma !! :)

2011-03-27 @ 20:30:06
URL: http://ericagreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0