klockan var nyss 23.23 och jag såg det.

har just kommit hem från skroten sitter här lite halvsliten och målar naglarna för dom får inte gå av nu! äntligen när jag har lyckats spara! men dom ser förjävliga ut ;)









Den där ljusbåla vill jag ha :)
2 har redan gått av.

Väntar på att familjen annorlunda ska börja! hann ju inte se det idag.. skulle se de där programet om förlossningar också.. men har man ett liv så kan det vara ganska svårt att sätta in på schemat:(

och ibland har man ju inget att göra... livet är så konstigt.

Tiden går så snabbt så man vill nästan dö?

Lite utav mig nu ska jag spela tetris och kolla tv sen sova och upp "tidigt" om man jämför med idag!



/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0