Läran om livet

En sak undrar jag över! och det är Kan killar göra någonting?!

Jag känner mig som en riktig hemmafru!

 

Ni som inte vet är H jävligt allmänbildad, Iallfalll i sin hjärna! frågan är om han ens kan laga världens enklaste rätt!!

Ganska irriterande vad har föräldrar lärt honom? helt sjuka saker som man inte har användning för sådant JAG skulle koppla bort från hjärnan för att jag vet att jag inte kommer ha någon nytta av det i framtiden!

Iställer lär man saker som kan vara bra i framtiden! Som TEX LAGA MAT OCH STÄDA DISKA TVÄTTA!


Saker som du lärt någon annan:

* Jag har lärt H att tvätta kläder hur man ska göra om det är mörktvätt och ljus haha! en sådan sak?
Öhh du är 18 år ochkan inte tvätta? ;) *host* OMG!


Iss0 hur gör man?! !??!?!?!
..... Herreguuuuuuuuuuuud.


* Jag har lärt H att äta Feta OST!




Jag lärde Cornelia att Smacka när hon vill smaka och när hon tycker någonting är gott, Synd är att nu har hon sluta med de :(



Och en massa mer !


En viktig sak att Veta är iallafall hur man ska klara sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0