nu är jag trött


Herre Gud vad trött jag är :) jag har börja vakna rätt nu det är bra vänt på dygnet depritionerna är över och sommaren är snart här... Det sägs att det kommer bli en kall sommar :( men vi får ju se :) (efter som att det åskade)


Och på Söndag Ställer vi om klockan 1 timma framåt och det betyder mindre sova :)
Tur att man har som sagt vänt på De hela!

  

 
Nå jag var hos Gina och käka Taco namii äntligen riktig mat och inte nå jävla Mackor! (syftar på jokkomokkko!)  ;)

Sen for vi till Pekka och firade honom :) Och nu ligger jag trött här i sängen och spelar facebook spel ;D HAHA!


Ska nog säga tack och Adjöö!

Och såklart! Sov gott och dröm mardrömmar ;)




Mohahahahah!

P.S     Jag ser dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0