Raaaaap


Men huj vad äcklig jag är!!!

Åt just korv och makaroner...
 det såg jävligt äckligt ut men det smakade bra när man tänker att man har mat på bordet iallafall :)

 som andra inte har...




Smyckena hade kommit som tur i Guden var! så nu har vi gjort lite mer...
 Tur nu var det sista gången vi gjorde! och de E så Jävla NICE !! ! ! ! ! !! !! ! :D



Snart ska jag börja laga mat till H och det blir samma som vanligt ;)



Det rinner i munnen man är ganska sugen på SÖÖÖTTTTTTTT



Hade jag haft en bil hade jag åkt till gymmet :D



Klockan är inte ens sju? Herre Gud :)


I morgon är det fan mycket att göra!!

Det man inte gör idag måste man göra imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0