Trött!

Då är man hemkommen från pullinki! det var roligt! Alltså jag och Jenna har nog inte skratta så mkt sen vi hade mys hos henne med Erre ;)

Herre Gud jag ramlade och flög man märkte att man inte har haft slalomskidorna på på ett bra tag!

Vi skratta så vi skratta! seriöst och Jenna kunde inte sluta skratta åt mig :)

- Hej här är vi! säger jag när jag föll ;) och hela ansiktet var fullt med snö! nice! (till dom som bara åkte förbi och kollade på mig ;) )

ja jag vet jag säger lite vad jag vill när jag vill ;)


men tillslut fick man in allt! och åkte som aldrig förr synd bara att man var lite feg :)

Hemresan var ganska jobbig jag var trött i huvudet och trött i kroppen nu har jag ont. hade dålig körställning....

Kommer bilder imorgon!

Det var en kul och en Dag man inte glömmer i förstahand :)


Nu slutar jag !

hejdå¨

Det skulle bli mer text men det försvann orkar inte skriva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0