UF MÄSSA i jokkmokk


På den Extremt långa vägen till Jokkmokk!











Äntligen framme! Men nej Nu får man inte sträcka på sig i lugn och ro
 nu är det bara att packa upp alla saker!








Snart färdiga :)



Snart snart !




Tavlan pysslade jag med dagen före som jag hade planera att vara med H men det blev
 mest att fixa saker till Mässan
Men snygg blev den <3






Äntligen är Montern KLAR!!!













Skolan vi sov på :D HAHA





Det var 2 super duper roliga dagar som jag kommer minnas för livet :) Hoppas jag!

Så här såg vårat Schema ut :)

Onsdag 23 mars

10.00-16.45   Monterbygge
Det Gick snabbare än man trodde :)

16.45-17.00     Invigning
17.00-19.00 Mässan Öppen
20.00-23.00 Middag
Middagen var god och hade rolig underhållning En trollkarl!

Sen Till skolan och sova! men ni tror ju :D haha! det var livat som FA*

Torsdag 24 Mars
08.00 Tävlingar börjar
08.30 Företags presentationer (tävling)
09.00-13.30 Lunch
14.15 Prisutdelning och avsluting

Bra planerat och bra Information om när saker händer! :)






Coola Kallingar Till H








Pannband :)



Hår prudukter



En hjälpande hand för att få en perfekt  boll :)




Köpte också ear cuffs som är så populärt nu för tiden ;)






HEj!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det var svinigt kul på uf mässan! :)

2011-04-01 @ 10:39:17
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Joo jag vet :) Man hade ångrat sig om man inte var med :)

2011-04-01 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0