var e min mob?


det är en bra fråga har inte sett den på ett bra tag nu... kanske   in the caR?

Nåja nu sitter jag här, full sminkad, lockar i håret och lösnaglar? hmm? varför de? En till bra fråga ;)

Nej men mina vänner säger att deras lockar håller under natten iallafall så att det syns. så nu tog jag oskulden på min locktång som jag köpte för .... några veckor sedan!




Jag köper men jag änvder det inte dirr. :)

var hem till P idag också käkade kall pizza bra efter träning! Yes i know. Spelade Sims osv och nu, nu ligger jag i sängen och chillar ;D

har laga mat också! Guud vad duktig jag är :)

Jaa jag vet de med... Imorgon är det skola som gäller!

Säger inte att jag ska gymma ifall det inte händer! för man ska inte säga sånt som inte är sant ;)

Nu ska jag supa mig full! Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0