Hej



Igår var vi till luleå med alla fina vänner :) Jag shoppade loss och jag är nöjd över allt jag har köpt och de e ju bra!

Det var så fult när vi åkte buss så såg jag en tjej som hade skit fina skor och sa till Vännerna : Såg ni fyy fan vilka snygga skor hon hade?
Gissa vad jag köpt? Likadana skor som tjejen hade! :) DEniii!


Vi får se vad denna vecka bjuder på för rolia saker :) nu har jag julpyntat! och det duger! orkar inte börja byta gardiner för de skulle inte bli fint! :)


Min jul består av vitt grått och silver! + Pytte lite rött :)

Julklapps lista!

   Henrik 

   Mamma
 
    Pappa


   Gina        

     Jenny 


Cornelia

     Mormor

    Morfar

    Farmor


Satu


Lite små grejjer klar sen är jag så gott som färdig och behöver inte stressa!



Jag vill ha en julgran nuu!!!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vi köpte oss en gran igår! =)

2011-11-30 @ 11:08:15
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0