Hejsan


Dagen började med att jag var osäker på vilken tid jag skulle vara på VC, men jag kom i tid iallafall.
Inte mycket till hjälp kanske men ska försöka få tag i den där Hassel? om det var så namnet var? och boka en Tid och ta bort denna röda fläck!

Tiden går så sörligt när man har så tråkigt som jag har just nu! vet inte vad jag ska göra? :D


Har försökt sälja lite skor får se hur det går? änn så länge verkar ingen vara intresserad?

Har varit med Amanda hos Famommo, vi pratade och åt smörgåsar sen har jag vara varit hemma och tråkat (:
sådana dagar behöver man väl också :)








Märkte just att någon har fotat med min kamera?







Det var allt jag hade att bjuda på



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0