Vo i voiii


Henrik sover jag sitter här... En rolig fredag

Idag har jag försökt ragga upp folk för att hitta på någonting att göra denna fredag och just när jag lyckats så ringer telefonen om jobb ?

Det är väl bara så det ska vara.


Så jag drog och jobbade i 3 timmar?    Värt? nja jag vet inte men en lugn dag iallafall, efter de for jag till Satu och drack lite kaffe sen bar det av till Taru och vännerna! Vi har myst <3

imorgon blire Julfest med Jobbpolarna på Rusta (: det ska bli spännande att se ;)

Jag jobbar både Lördag och Söndag så för mig blir det inge party!


Och vet ni vad ????!? jag skulle skriva de där CV:et men det går ju bra?
Har inte ens börjat med det! Alltså jag behöver hjälp!?!
får besöka mamma på söndag kväll och be henne om hjälp detta går ju inte!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0