Godmorgöööön!


Ja jag hade 1 h kvar att sova men vaknade av att H åt knäckebröd :) Nå då slipper jag vara så trött till jobbet!


Just nu jobbar jag med någonting jag aldrig i hela livet skulle göra för några år sedan... Med FISK!

Jag och fisk går inte så bra ihop :) men nu är det inte så big deal! man får ju pengar och det är exakt vad jag behöver (:







Och det är de här vi vill ha från de stackars fiskarna! killarna där pga av tjejerna! tacka gud att man inte är en löja!


Ja detta håller jag på med inte varje dag dock men några dagar i veckan beror på hur mkt fisk det kommer :)


Ja iallfall fisk stinker!

Alltid när man närmar sig sjävla "huset" håller man på att spy (:

Men kan säga det är värt vart enda ÖRE! Nästan

I mån: Var jag där i 12 timmar då kan man säga att man var trött när man kom hem :D


Ähh nu har jag prata färdigt om fiskarna! Hujjjj!!!



Idag blir de då Löjromsklämning! om några 10 tals minuter.
när jag kommer hem ska jag ta det lugnt och där efter fara på Bio.



Det får duga! Good bye <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

vart är de du jobbar med fisk? :)

å vad var de för film ni va å kolla? ;)



<3

2011-09-30 @ 18:05:57
URL: http://amandaspiik.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0