3 år 5 mån 1 dag Orkar vi de dubbla?

 

 



Lite bilder på mina Choklad"bolls" hjärtan ;)

Hej hej idag är det ju som sagt den där allla hjärtans dagen som alla älskar!


Vi har också "firat"  idag.

Vad jag har syssla med hela dagen är att städa och städa och städa!
Som jag skrev i inlägget innan Det tar länge för mig efter som att jag börjar på alla ställen samtidigt!





Mys i vartenda hörn...










Mina gåvor till Henrik




Som ni ser har jag redan hjälpt honom på traven han slapp skrapa dem ;)
Haha!
Jag skulle ju bara kolla om han skulle vinna någonting!
SKÄMT åsido









Henrik är ju alltid så snäll och söt fast han kan ju ha sina dåliga dagar precis som jag
Men han är ändå min superhjälte <3
Därför köpte jag ett par kallingar som passar honom så bra ;)






Förutom de på röven då!



Tbx



Köpte för någon dag sedan nya påslakan osv skit snygga och världens bästa tyg?

JAja men efter jag städat osv bakade jag mina chokokoko bollar och hjärtan och sen
kom ju h hem tillslut sådå blev det middag osv ...

Nu har han ju åkt sin väg som vanligt så då sitter man här! jag och Satu får väl fira alla <3 dag tsm.



justja fick ett halsband av h


<3


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag gav också ett sånt kort åt Robin, jättesött :) o den chokladen är gooo!

2012-02-15 @ 11:09:34
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Klart ni orkar de dubbla, det har jag snart gjort :)

2012-02-15 @ 11:10:15
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha :D jaa visst var det ett roligt kort :)

Ja de vi får väl orka ;D

2012-02-15 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0