Godmorgon



Då har morgonen redan gåttförbi medans jag sov. Alltid lika kul!


Idag har jag inga planer på kvällen får vi se om DEN DÄR H vill komma och kolla bio med mig eller om han ska vara lika tråkig som vanligt!

Annars blir det väl innebandy som gäller!


Jag har jätte stor lust att fara till Stadium och Intersport och kolla efter ett par nya tränings byxor efter som att jag bara äger ett par! och nu är de i tvätten!





Träninge blir roligare om man är snygg! ;)

Och nu till helgen hoppas jag att mamma är redo att köpa ett par nya träningsskor till mig som hon nu har lova sen jag gick i skolan typ! :) (1år)



Nu blir det att försöka göra denna lägga till ett hem! Kanske kollar lite på Äntligen hemma innan jag börjar SUGA DAMM!




<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0