Saker du kanske inte visste om mig?



När jag städar börjar jag på 10 olika ställen och blir aldrig klar med allt!


Jaaaha ? toan behövs också städas?
Ojj vad mycket disk det var? kanske bäst att börja här? diskar lite (inte allt) går vidare till nästa ställe!


Jag gjorde mina första Affärer när jag visste om vad pengar var

Jag sålde mitt smin ja la ut pris lappar och sa till Gina och Jenny, Kom och kolla vad jag säljer!
Mamma tyckte inte om min ide? Hon tyckte att jag lurade dom!
Då berättade jag att jag sparade pengar Till?? Då köpte även hon en läppglans.

Jag Älskade att byta till mig Grejjor! I skolan på Firtids var det alltid jag och en annan som böt och jag tyckte det var bland det roligaste som fanns att sitta i en trappa och byta till sig en massa fina saker :)



Jag älskade att leka affär

Men jag hatade att vara den som Lekte "kund"!



Minst en gång i månaden mublerade jag om i mitt rum


Ja jag kunde göra hur fult som helst och fint om man hade tur Man märker redan när man är ung vad man har för intressen! idag älskar jag att inreda och få iddeeer om hur någonting kan se ut :) Det är så roligt!

Samma med lekandet Affär nu är jag "utbildad" till just de!



Alltid när jag är ensam pratar jag med min andra halva?




Än idag leker jag!
Jag leker att jag är med på Tv precis som jag gjorde när jag skulle laga mat till mamma och pappa :)

Jag brukar låtsas att saker händer fast det inte händer eller kommer hända Även då leker jag ? Det kan låta sjukt men det är ganska sant :)





För några år sedan märkte jag att jag har ord sjukdom! Kan inte läsa eller skriva, eller prata ccc Ljud?




Jag älskar att GE men hatar nästan att få (iallafall när det gäller saker) För ingen vet min smak! Är så kräsen!





Var de allt?





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0