Tips!



HEEEJ!




Jag tänkte ge er ett tips, till er som använder lösnaglar

För er som inte vet så Älskar jag lösnaglar <3


Jag har använt lösnaglar sen jag gick i 5:an!
För min veckopeng kunde jag köpa lösnagar! Yeee

Allt blev bara så himla kul med dem!


Jag tycker att det är ganska onördigt att  lägga på lösnaglar!
Men livet blir som sagt mycker roligare med lösnaglar!





När jag använder lösnaglar första gången gör jag ingenting ;)
Men däremot när de har åkt av klistrar jag på dem igen och då ser det ut så här:



Luftbubblor osv seer inte alls fint ut!!!






lägger jag på ett glitter nagelack och det ser bra ut igen!







Det kallas för återanvändning!

Och lösnaglar är ju dyrt!

Och det går ju även att måla vilken färg som helst!

Och det allra snyggaste är ju om man kanske sätter svart först och på de lite glitter <3



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0