vARFÖR SKA ALLT HÄNDA MIG?

heej allihopa vad gör ni en sådan dag som denna?

Vissa slutade just jobba eller just och just kl 12 ...

Iss0 hittade en hund! Vad H änn säger så ska vi inte ha någon! iallafall inte en sådan han vill ha! alltså en rottis!

Jag var på väg hem från jobbet och då såg jag en hund med koppel men ingen ägare? JAHA! tänkte jag direct, alla andra bara kollade på hunden och gick förbi? JAHA ISS0 måste göra allting själv som vanligt! Ingen tänker på någon annan än bara sig själv? Det är väl så det är nu förtiden!

Hunden drog så mina fingrar blev konstiga! jag ringde till polisen

BLABLABLABLA
- vad ska jag göra?

Ja antingen går du till polis station eller så släpper du hunden och låter den springa vidare?


Öhhhh jaaaahaaaa?!


Vad tror ni jag gör? mmm ni kan ju gissa!

Börjar traska med hunden som drar och drar Ohh blir så jävla arg!

och inte nog med de när man äntligen är framme vem kommer inte då? Jo Ägaren...

Tack Gud!


En jobbig dag nu sitter jag med arbetskläderna på hos satu och börjar bli lite trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0