Ibland inser man inte själv, förän någon annan säger åt en!





Henrik kollar på mig och säger:- Vet du vad jag har märkt?
-Nej berätta?
Varje gång jag öppnar någonting så fortsätter du äta på de? och sen är det slut?
- vaaa?
Ja som nu närjag har öppnat den här (va de nu var) så kommer du äta upp den!
- NEJ? varför tror du de?

Men kolla nu, nu är choklad mjölken slut, och jag öppnade den igår?
- ja men jag tog ju bara ett glas.
Ja men samma är det om jag har godis är det oöppnat så äter du inte men så fort jag öppnar så är det slut om jag lämnar.


Iss0 tänker efter och märker just hur ÄGD hon blev! det är Sant! Herregud! haha!


Detta hände ju inte på en vardag tänkte nu efter som att vissa vet vilka regler som gäller för mig ;) så ni inte tror att jag fuskar! ;)


Nu ska jag nog mysa om den där korven som ligger i sängen har tid med mig ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hahaha! :D

Vilket mysigt fönster, var har ni lägenhet? :) Det såg riktigt mysigt ut!

2012-01-25 @ 10:53:53
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Isabelle

På Västra Esplanaden? i en källare ;)(haha vet inte ens vad det heter men tror det hette så) Tidigare Färgbutik :)

2012-01-26 @ 07:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0