Första doppet taget den 18/7 ?



Hejhejhej

På er! idag har jag varit ledig och Upptäckt att sommaren äntligen är här!

Jag tog mig mod till att ta på mig Shorts tur var det annars skulle jag svettats ihjäl!

Var på marknaden med Amanda också osv sen bar det av till Stugan...



Skogsägarnas keps på det känns bra ;) Kände mig som en tant när jag hade på mig den! ;D
Tyvärr hjälpte den inte mot solsting fick de med en gång!
Efter stugan tog jag en PN på nån minut ( SERIÖST)
Sen mådde jag lite bättre, hade så tråkigt så de var inte sant så ringde till Gina och vi bestämde oss till slut för att bada! SHIT!












Imorgon blir det jobb och de gamla vanliga











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0