Städning städning städning

Jaa idag har man varit hos farmor och städa igen!
De jag hatar med mig är att jag plockar på mig en massa saker som jag inte ens behöver!

Jag som just har sädat här hemma så kommer det mer skit som jag inte behöver!

Det är så roligt att städa hos folk som har så enormt mkt saker :)
i varje hörn har hon fler saker av samma sak ;) de lät lite roligt!

Nu har jag just tvättat fönstrena det blir andra gången på 3 månader hatar att bo här nere när allt skit skvättas upp på rutorna jag menar man vill ju se ut!







Någon som gillar rosa? hmm är det henrik?


Btw: om ni tjer inte visste om det berättar jag en sak som kan vara bra att veta om killar

Säger killen att han kommer om 1 timma var beredd på att det kommer ta 3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0