Hej!

Datan är seg som jag vet inte vad!?!?! Jävla H som Skaffar en massa låtar! Hehe!! ;D
 
Nu försöker jag lära mig hur man lägger in låtar på denna tele så jag har lite TAGGA låtar så jag kan springa!
 
 
Är just hemkommen från Mamma och Pappa! Jag fuskade idag och jag mår ändå bra! ;)
 
ÅT Lite kolhydrater men världen går ändå under snart!
 
Imorogn blir det nya tag! bara några kg kvar så nu blir det hård körning enligt LCHF!
 
 
Innan detta var jag med Amanda till hennes mamma och pappa (min faster) Och kollade på Godingarna!
 
Börjar nästan gråta för de är så jävla sööööta!!!
 




 
 
Alla ville sova i min famn ;) heeh! SÅ sööööta! dööör nästan!

Kommentarer
Postat av: Linda :)

Ladda ner NRJ appen. Där är de ruggi bra musik!! ;) Lyssnar alltid på den när jag tränar :D

2012-09-11 @ 11:11:11
URL: http://lindaeng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0