Hej hund liv...

Jag vet inte om jag gillar det?

Det är roligt men de är så tråkigt när jag tänker på vad jag gjorde innan.

Jag älskar våran bebis men de är lite små tråkigt när den bra sover och sover ;)

Och jag saknar mina vänner, klart jag kan va med dom... Men allt har förändrats de känns som om jag måste stressa hela tiden. När jag är på jobbet känner jag åh jag vill bara hem och pussa på lilla Panzar! På lunchen åker jag hem, brukar aldrig göra det innan. När jag är och tränar är faktiskt den enda tiden jag inte sitter och tänker på något! Alltså är det bra för mig att träna!

När jag är och handlar stressar jag? Varför gör jag det?

Jag är så töntig också riktigt mammig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0